Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΚΕΙ ΨΗΛΑ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΙΤΑΣ!!



Καρδούλα μου θέλω να ξέρεις ότι ήσουν, είσαι και θα είσαι τα πάντα για μένα.

Με έβγαλες από το σκοτάδι και μου έδειξες το ΦΩΣ.
Με τράβηξες από την μιζέρια και μου έδειξες την ΧΑΡΑ.
Με πήρες από το χέρι και μου έμαθες να αισθάνομαι, να ζω, να χαίρομαι, να γελώ….
Μου έμαθες τον έρωτα, την ηδονή, την απόλαυση, την μαγεία της στιγμής..
Μου έμαθες να αγαπώ, να σ’αγαπώ, να σε λατρεύω..
Με αγκάλιασες, με χόρεψες, με ταξίδεψες με τα φτερά σου και μου έδειξες την ζωή.
Τώρα καρδιά μου …..έφυγες για άλλού παίρνοντας μαζί σου την καρδιά μου, την ζωή μου….
Ελπίζω να αισθάνεσαι ότι η σκέψη μου είναι κάθε μέρα εκεί, δίπλα σου και σου κρατάει συντροφιά…όσα χρόνια και αν περάσουν θα είναι πάντα εκεί….

Θα έρθω ψυχή μου μια μέρα να σε βρω εκεί ψηλά….να χορέψουμε πάλι εκείνον τον χορό που μας ένωσε τότε…θυμάσαι? Σαν σήμερα ήταν που με πλησίασες για πρώτη φορά και μου ζήτησες να χορέψουμε …Σαν σήμερα ήταν που ενώθηκαν οι ματιές μας, οι καρδιές μας, οι ψυχές μας….

Να προσέχεις καρδούλα μου εκεί ψηλά και να με προσέχεις.


Υ.Γ. Σου αφιερώνω το τραγούδι μας καρδιά μου...

Αφιερωμένο στον πολύ αγαπημένο μου Francesco που έφυγε νωρίς..

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κρίμα που χάθηκε τέτοιος έρωτας, τέτοια αγάπη. Μου προκαλέσατε βαθιά θλίψη. Θα ήταν όμορφο να έχετε αγαπήσει και άλλον άνθρωπο όπως εκείνον, αν και δεν το νομίζω. Οι επόμενοι ήταν, υποθέτω, απλώς κακές του αντιγραφές. Αυτό φαίνεται από τα λόγια σας τουλάχιστον.
Καλό σας βράδυ.

latina είπε...

Καλησπέρα,

όπως ακριβώς το είπατε,απλές αντιγραφές....δεν θα έλεγα κακιές...
Απλά κανένας δεν μπορεί να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε από την στιγμή που έφυγε . Κανένας και τίποτα.

Σε ευχαριστώ που πέρασες.

Καλό βράδυ να έχεις και να είσαι πάντα καλά.

Νικόλας είπε...

Να ζήσεις και να τον θυμάσαι.
Να ζήσεις όμως ...

Καλησπέρα.

latina είπε...

Ναι Νικόλα αυτό προσπαθώ να κάνω να ζήσω...

Σε ευχαριστώ.

Καλό βράδυ.