Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2009

ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΞΕΡΕΣ

Δεν είσαι δίπλα μου και όμως υπάρχεις μέσα μου.
Τριγυρνάς στο μυαλό μου…..
Μέσα από τα μάτια σου ταξιδεύω σε ένα εντελώς δικό μου κόσμο που μόνο εγώ μπορώ να φανταστώ.
Η αγκαλιά σου…..το πιο ασφαλές κρησφύγετο για μένα .
Η μυρωδιά σου με τρελαίνει….με ανατριχιάζει….
Μου μιλάς και πιάνομαι από τα χείλη σου περιμένοντας πότε θα αγγίξουν τα δικά μου.
Η φωνή σου η πιο ερωτική μπαλάντα που έχω ακούσει ποτέ….
Ο χτύπος της καρδιά σου ξυπνάει τις αισθήσεις μου…
Η ανάσα σου…..η δική μου αναπνοή για να συνεχίζω να ζω.
Ξέρω πως αυτό που έζησα άγγιζε το όνειρο….Γι’αυτό και δεν κράτησε. Γιατί τα όνειρα είναι ΑΠΙΑΣΤΑ….και αυτό που έζησα μαζί σου ήταν ένα άπιαστο όνειρο.

Μακάρι να ξέρες πως όλα αυτά τα γράφω για σένα…

Μακάρι να είχες αισθανθεί, όταν σου είπα και σου έδειξα, το πόσο ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: