Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

ΦΕΥΓΩ..


Φεύγω…
Αλλάζω…
Ανατρέπω όσα είχα μέχρι τώρα.
Έτσι πρέπει να γίνει. '
Είχα ένα όνειρο. Ακόμα το έχω.
Όμως τι αφήνω πίσω μου. Ίσως πολλά, ίσως και τίποτα.
Ερωτηματικά που μένουν ερωτηματικά και απλά περιμένουν το χρόνο να δείξει.
Φιλίες. Μάλλον δυνατές, μάλλον τυχαίες.
Ανθρώπους. Άνθρωποι που με ζητάνε και ζητάω. Ψάχνω και με ψάχνουν.
Μα αυτό που αφήνω πίσω μου είναι οι δρόμοι. Δρόμοι σκοτεινοί που οδηγούν σε λεωφόρο. Στενά που οδηγούν σε τοίχο….
Ίσως να μην αφήνω και τίποτα πίσω μου. Ίσως τα κουβαλάω μέσα μου…. Ίσως τα ρίξω ένα, ένα κάτω ώστε να βρω το δρόμο της επιστροφής.
Γιατί είναι ωραίο να φεύγεις, όταν ξέρεις ότι κάπου θα γυρίσεις, όταν..κάποτε..ίσως..

Μακριά λοιπόν από όσα με πλήγωσαν και από όσους με πλήγωσαν…
Καινούργια χρονιά……… καινούργια αρχή…….

1 σχόλιο:

Παρείσακτος είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ LATINA.
ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΟΥ.